domingo, 5 de octubre de 2008

SORTIDA A ZERMATT

Després de setmanes de preparació de la sortida a Zermatt, aquesta per fi està a punt d'iniciar-se. Avui (05/10) s'ha recollit el material dels nens que gaudiran d'aquesta sortida. La furgoneta està preparada i el Toni "Paitu" a punt de sortir per carretera per a traslladar tot el material necessari, esquis, botes, pals per a marcar, taller de reparacions, etc. Des d'aquí li desitgem que tingui un bon viatge. Cuidat Paitu, molts nens i no tan nens volem gaudir de tu durant molt temps.

Sortida Zermatt.
View SlideShare presentation or Upload your own.

_______________________________________________________________________________________
DIA 1.
Ja hem arribat a Zermatt !! Hem dinat al mc donnald's i tenim la millor habitació de l'hotel! MIRE
Hem sopat spaguetis de primer plat i de segon carn i patates MARIA
Després del sopar, anirem a fer una reunió sobre el que farem l'endemà. MARIONA
He descobert que els japonesos tenen adicció a les muntanyes. TXELL
Problemas amb els esquis! No pasarem gana ! quina son! son una canya els cotxets electrics !!!! EDU
Des de l'avio he vist el montblanc !! MiKKI MIKE O MIKEL
Hem fet noves amistats!! MIRE.MARIA

Aquest son els comentaris dels nostres corredors, per part nostre ( xavi-paitu) tot molt be, i anem a dormir per dema poder esquiar ben descansats.

NOTA: Avui un petit problema amb el correu ha impedit l'arribada de les fotos, demà es penjaran totes.

DIA 2.
ME PELAT DE FRED.miki
MOLT BONA NEU. edu
LA NEU MOLT BONA,TAMPOC NO FEIA TAN FRED.mireia
HEM HAGUT D'AGAFAR MOLTS TELEFERICS.mariona
ENS HEM FET MILONS DE FOTOS. maria
HEM VIST EL MATTERHORM TE FORMA DE PIRAMIDE ES INCREIBLE!.txell
HEM FET MOLT BON ENTRENAMENT I GRABAT VIDEO TOT FENT EXERCISIS DE TÈCNICA BASE,HEM ENCERAT EQUIS I HEM FET ESTIRAMENTS.corredors club esquí llivia PD: ESTEM MOLT CANSATS, BONA NIT!
ARA PARLEN ELS ENTRENADORS
La veritat es que avui els hem " putejat " una mica, hem treballat TECNICA BASE moltes cunyas i posicio, pero creiem que els hi ha anat molt be, la neu veritablement es molt bona i fa molt fred, condicions idoneas per esquiar, la pujada a la glacera es mlt llarga, hi al baixar hem aprofitat per baixar esquiant fins el fi de la mateixa, un baixada realment llarga, despres hem caminat 30min per agafar el teleferic i hem fet uns estiraments, estem tots molt cansats, Zermatt te una de las glaceras mes grans d europa. Dema comencem educatius de GS, i la meteo diu que fara bo per esquiar .xavi
Com ja ha explicat el Xavi, em fet molt bona feina a pistes. Per els nanonos potser una mica pesada, però els feia molta falta. En la correcció en video s'han adonat que aquest entrenament era realment necesari.paitu
Adeuuuu

DIA 3.
Hem esquiat molt i hem grabat video.TXELL
Hem passat educatius de gegant.MARIA
Hem millorat la tècnica base.MIRE
Hem comparat els exercisis d'avui amb els d'ahir i hem vist la nostra millora.MARIONA
He millorat i no he pasat fred.MIKI MIKE O MIQUEL
Gracies al bon dia, hem pogut fer un molt bon entreno i millorar molt la nostra tècnica base.EDU

PARLEN ELS ENTENADORS

La millor satisfaccio que podem tenir els entrenadors, es veure in situ la aplicacio i correccio dels gestos tecnics, aixo es el que ens ha pasat avui amb els nostres corredors.
Amb un plaç mol curt de temps ( un dia) hem vist una diferencia abismal de la forma d'esquiar d'aquests nois i noies, la feina d'ahir ha donat uns resultats excel·lents,han millorat molt la seva posicio sobre els esquis, d'una manera tal que avui ens hem pogut dedicar a treballar la tecnica de GS al traçat, sense perdre temps treballant Tecnica Base.
Es clar que hem despertat aptituds tecnicas treballades durant l'ultim estage a Deux Alps i l'ultim hivern a Cerdanya, i nosaltres hem vist els resultats.
Estem satisfets del treball realitzat el darrer any, ara en veiem els resultats i si seguim aixi al menys farem bons esquiadors.
Pot ser ha faltat una mica d agresivitat i dinamisme dins el traçat, pero ja arrivara..
Las condicions d'entreno han estat excel·lents, fred, sol i una neu inmillorable.

Paitu - Xavi

DIA 4.
Hem tornat a tenir un dia excepcional, sol fred i una neu pols dura de somni, hem traçat un GS de 30 portes, 30 portes que han destrosat les cames del nois, han passat unes 8 vegades, ja no podian mes.
A primera hora, hem treballat conduccio i angulacio de cadera, per calentar abans d'entrar al traçat.
Estem contents, el nois han esquiat be un altre cop, inclus han adoptat posicions mes recollides ( agresives).
Miki ha fet una bona revolcada, sense conseqüencies.
Avui tenim un dia apretat, ens falten hores, encara hem de fer video, despres de sopar.
Estem una mica moscas amb el tema del menjar, especialment Txell i Miki, no mengen, ens hem d'enfadar a cada apat.
La nota del dia l'ha donat la Txell, deixan-se la motxilla al bus, l'hem recuperat per la tarda movilitzan mig Zermatt.

Salutacions

XAVI
DIA 5.
AVUI HEM TRAÇAT SLALOM I CREC QUE HE APRÈS. maria
HE PROBAT UN ESQUIS DE ESLALOM I M'HAN ANAT MOLT BE. txell
HEM PASAT MITJA PISTA D'EDUCATIUS D'ESLALOM I L'ALTRE MEITAT DE PAL LLARG I HE APRÈS A FER UN CANVI DE CANTELL MÈS RÀPID.mireia
AL PASAR L'ESLÀLOM HE PROVOCAT ALGUNES PETITES ALLAUS. DEMÀ ÉS FARÀ MILLOR. mariona
HE PASAT SLALOM I M'HO HE PASAT MOLT BÉ. miki
HEM FALTA MOLTA FLEXIÓ DE TORMELL, HE COMENÇAT A TOCAR ALGUN PAL . edu

Xavi i Toni

Per iniciativa dels corredors avui han matinat i han sigut els primers en arribar a la cua dels corredors, despres de lluitar entre ells,amb nois molt més grans que ells a cops i espentas han aconseguit ser els primers en arribar a pistes.( quasi darrera nostre ) S'ha fet un molt bon treball dins dels educatius i el pal llarg. Els nanos han disfrutat i han tingut bones sensacions. Les condicions metereològiques i de la neu han sigut ideals i això a facilitat la feina. Per la tarda hem fet una mica de físic amb 40 minuts de footing i desprès unes flexions i unes abdominals. També hem fet alguns exercicis d'equilibri. Els corredors han aprofitat per comprar alguns records de Zermatt i fer una mica de turisme per aquest preciós poble dels alps suïssos i veure coses molt interessants. Ja tenim el equipatge preparat per demà quan baixem de pistes poder marxar el més ràpid possible cap a Ginebra i agafar el vol que ens retornara cap a casa.

Pensem que ha estat un Stage molt efectiu per alguns d ells, ja que hem vist millores importants no tant en la quantitat pero si amb la qualitat, volem dir que a partir d'aqui podem començar a treballar específicament les disciplines SL i GS.

Estem contents del rendiment d'aquest nois i noies.

Esperem poder continuar treballant a la Cerdanya lo avanç possible, tot i que ens hi quedariem 10 dies mes aqui.

Paitu - Xavi
DIA 6.
De Zermatt a Geneve amb la furgo ( que s ha portat com una campiona) i allà el Paitu ha continuat amb aquesta fins a BCN.

Al arribar a BCN amb l’avió, tot just avanç de aterrar, ja amb el tren d’aterratge obert i a 5 mtrs de la pista de sobte torna a posar les turbines a tope i l’avió s’enlaira com un coet fins arribar als 2000 mts, desprès de 5 min d’angoixa el comandant del avio ens informa que ha hagut d’avortar l’aterratge ja que hi havia un avió que obstaculitzava la pista.....
Desprès de donar 2 voltes sobre BCN, i amb l’ensurt al cos per fi hem aterrat amb normalitat.

Ha estat un Stage molt profitós per las condicions de neu i meteo, tant els grans com els petits s ho han passat d’allò mes be i hem aconseguit els objectius previstos, l’aptitud dels nois ha estat també exemplar.
Només ens queda felicitar als corredors i esperar que a casa podrem començar a esquiar lo avanç possible.