martes, 28 de junio de 2016

Dia 3! Esquí, teatre, encerar i físic

Hola a tots!!

Un dia més ha passat volant a Les Deux Alps!! Hem tingut molta sort, la temperatura genial (una mica massa calor les ultimes hores d'esquí), motivació per part dels nens excel·lent, i molts moments d'alegria tots junts. El dia d'avui ha començat a les 5:45 per tots. Ens hem vestit i a les 6:00 havíem d'estar tots preparats al menjador per esmorzar. Un parell de croissants, uns cereals amb llet, fruita... Cadascú esmorzava alguna cosa diferent. Molts han aprofitat per embolicar-se algun croissant per menjar més tard a pistes. A les 6:20 ja havíem esmorzat tots, i ha arribat el moment de, avui sí, posar-se les botes dins de l'hotel mateix. Ningú volia repetir el pes insuportable de la motxilla d'ahir a la cua! Hem tardat uns 15 minuts, i a les 6:40 tots pujats a la furgo en direcció el telecadira "Village".

Avui hem optat per una alternativa. Per estalviar-nos la cua infinita del telehuevo, hem anat al telecadira "Village", on ens portava fins dalt d'una muntanya on havíem de caminar 2 minuts per agafar un telefèric, on ens pujava encara més per així poder afegir-nos al telehuevo. Encara que no ho sembli, d'aquesta manera ha sigut molt més ràpid. Per molts era la primera vegada que es pujaven a un telecadira sense esquís i amb motxilla. Tots ho han fet genial!! Allà dalt ens hem trobat amb en Ferran, qui ja pujat més aviat per poder traçar la pista. Matí de baixades i baixades, un per un. Al arribar abaix del traçat cada nen escoltava aspectes a millorar, i consells per part dels seus entrenadors. La motivació que han demostrat avui els nens ha sigut impecable!! Un dels exercissis que més hem repetit ha sigut el de l'avió i picar de mans cada cop que canviàvem de pes. Cal dir que els nens del CELL són els més sociables de l'estació!! A la cua del telearrastre se'ls sentia per tot arreu presentar-se a nens italians, francesos o fins i tot reconeixent altres amics d'altres clubs catalans. Molts amics nous i alguna de les nenes mooolt amigues de nens italians! A les 12:30 hem fet l'ultima baixada, i aquest cop hem baixat directament abaix amb el telehuevo.
Mentres, el Carles i la Ester han fet el mateix que el matí per agafar furgos. Un cop abaix, esperant al Carles i a la Ester, tots ens hem tret toootes les capes que portàvem a sobre, ja que la calor era insostenible!! A les 14:00 hem arribat a l'hotel per dinar. El menjador estava obert només per nosaltres!! Hem dinat espaguetis i carn molt tendre "a la italiana". A l'acabar els hi hem deixat mitja horeta per descansar una mica i perquè es canviessin, ja que a les 15:30 tocava activitats en anglès. Mentres els entrenadors i jo estàvem abaix fent el cafèdes de la terrassa alguns ens demanaven si us plau poder tirar-se a la piscina abans de començar. Han acabat tots a l'aigua jugant i tirant-se de tota mena de coses. Sens dubte són els més alegres de l'hotel!! Més d'una tovallola ha acabat a l'aigua, però no ús preocupeu, amb el sol que feia s'han assecat totes al cap de pocs minuts. Aquesta estoneta de piscina ha fet que comencéssim les activitats en anglès 30 minuts més tard, però no passava res perquè estaven més desperts.

L'activitat d'avui era teatre. Alguns es queixaven que no volien fer teatre, però ja els he avisat que no era el que s'esperaven. Hem dividit el grup en 3 grups, 5 persones en cada grup.Jo els hi donava 5 paraules en anglès: helmet, ski store, ski coach, ski lift, ambulanceTenien 30 minuts per crear una obra de teatre de màxim 5 minuts, on tothom parlés i s'escoltessin aquestes 5 paraules. Tot i el xivarri al principi, donant idees i possibles diàlegs per l'obra, cada grup s'ha concentrat molt en fer la millor obra de totes. Treballaven molt com un equip, i això s'ha notat en l'obra final. Obres diferents, però amb aquest fil conductor que les unia, cosa que feia que tothom prestés atenció a les altres obres. Tot seguit hem anat a encerar els esquís. Cadascú s'ha encerat els seus, i de quina manera ho han fet!! Tots els esquís han quedat perfectament... Demà tots correran com unes bales!! De mentres, en Ferran estava a un altre sala amb el vídeo, on un per un anava mirant la seva baixada i rebent consells de com millorar. Finalment, hem acabat la tarda amb una horeta de físic. Ester ha muntat un súper circuit on s'entrenava la posició al girar esquiant. En Carles ha muntat un slackline on s'entrenava l'equilibri i l'últim grup estava amb el Ferran a la cama elàstica. S'ho han passat súper bé!! Hem acabat a les 19:30, per tant tenien 30 minuts per dutxar-se, ja que a les 20:00 sopem. Hem sopat i a les 21:00 hem tingut reunió per planejar que farem demà. Al finalitzar la reunió tots han anat directes al llit, badallant i alguns amb el pijama ja! Just abans d'anar a dormir, al quarto del Arnau, Max, i germans Huguet hi ha hagut un petit problema. Mentres el Roger estava al lavabo, la porta s'ha encallat i només ha pogut sortir per un mini forat que comunicava amb l'habitació. Sort dels nostres súper entrenadors-manítas: Carles i Ferran, amb molta paciència i trucs, han aconseguit obrir la porta sense trencar res!! Ha sigut una anècdota molt divertida, on el Max, el Roger, el Marc i l'Arnau s'han rigut molt.

Ara toca dormir!!! Demà és un nou dia i ens espera molt esquí!! Demà ens veiem altre cop aquí !!