viernes, 15 de octubre de 2010

ESTAGE TIGNES 2010 2ONA PART

MES NOTICIES DESDE TIGNES.

Hola de nou desde TIGNES, continuem amb molt bon temps ( bastant de fred) i podem entrenar cada dia amb unes condicions bonissimes, ja hem deixat el GS i hem començat amb l SL, de veritat he de dir que estic quedant sorpres de com estan esquiant alguns dels nois i noies, de be, clar.
El mes petit de tots, l Arnau s esta adaptant molt be per ser el seu primer estatge als Alps, tot i que encara li falta una mica de agilitat a l hora de preparar i recollir el material, de ben segur que durant la resta de dies s acabara de espavilar, els mes grans , Edu, Marta i Mireia, m estan ajudant molt en aquest aspecte, jo pujo a primera hora per traçar i ells es preocupen molt dels mes petits, els vull felicitar en aquest aspecte.
Tambecomentar que tinc un COCKTAIL EXPLOSIU, que es diu Miki, Ivan,Txell , Arnau i un tal Pau del Elit, que a la que poden i jo no els veig, JA LA TINC LIADA!!!, cosetes sense importancia, pero cosetes……tot aixo dirigit per els dos cracks Ivan i Miki….en fi …forma part del estatge.
He de dir que tampoc molt temps per fer gamberrades no tenen, no parem amb tot el dia, penseu que entre estudiar, fisic, video i arreglar esquis no ens queda temps per res mes, i aixo que peso es lo important ho estant fent molt be, aixo i el treball a pistes clar.
En aquest moments estan jugant un partit de volei amb un altre club ( solsona) i jo aprofitant per fer una miqueta de ordenador que tampoc tinc molt temps.
Ahir varem anar tots a la piscina coberta de TIGNES, una pisina amb musica sota l aigua i tobogans, chorros a presio, cascades d aigua i banys de bombolles, varem sortir com panses arrugades, us podeu imaginar no?...
Be, dons fin aquí les ultimes noticies, molts records de tots i que no us troben a faltar papas, s ho estan pasant d allo mes be…..
Una abraçada

XAVIER PREGONAS



No hay comentarios:

Publicar un comentario